Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Μαλλιά - κουβάρια στο ΠΑΣΟΚ! Αγριος καυγάς Βενιζέλου - Χρυσοχοϊδη! / Αντωνίου: «Μας έχεις γα@@σει με τα διόδια!»

Σκληρές κουβέντες ειπώθηκαν στην σύσκεψη που έκανε ο Ευάγγελος Βενιζέλος με τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ που μετέχουν στην κυβέρνηση συνεργασίας. Κόκκινο πανί για τους συναδέλφους του ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης όταν άσκησε κριτική στην στάση του ΠΑΣΟΚ ακόμα και το θέμα της εκλογής προέδρου της Δημοκρατίας.

Ο κ. Χρυσοχοϊδης είπε: «Να επισπευσθεί η προεδρική εκλογή. Αυτό που γίνεται είναι...
θεσμικό ατόπημα. Δεν πάει καλά η οικονομία. Ειμαι περήφανος που είμαι ΠΑΣΟΚ αλλά δεν υπάρχει κόμμα! Δεν βρίσκω κάποιον θεσμικό γραμματέα ή κάποιον από την Κεντρική Επιτροπή να μιλήσω».
Και συνέχισε: «Υπάρχει ένα ζήτημα που ευτελίζει το πολιτικό σύστημα. Το ζήτημα της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας. Στέλνουμε κόσμο στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ και την Χρυσή Αυγή. Ακούω ότι ο Σαμαράς έχει 180 κι ο Λοβέρδος 190. Εγώ δεν είμαι σε κανέναν από τους δυο. Όσο υπάρχει πολιτική συναλλαγή, ο κόσμος θα φεύγει από εμάς.»

Για τις επιπτώσεις της προεδρολογίας και της εκλογολογίας, ο κ. Χρυσοχοϊδης είπε: «Εδώ και 3 μήνες δν έχει έρθει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα γιατί υπάρχει το ερώτημα της πολιτικής σταθερότητας. Πως θα δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας Πως θα πορευτεί η χώρα το επόμενο εξάμηνο με αυτή την αβεβαιότητα; Πως θα έρθει ο κοσμος σ εμάς αν δεν έχουμε δικαιο κράτος και δεν κάνουμε μια δική μας συνολική πρόταση ως ΠΑΣΟΚ για δίκαιο φορολογικό συστημα;»

Ο κ. Χρυσοχοϊδης είπε αναφερόμενος στο κόμμα ότι «Για να γίνει δημοκρατική παράταξη πρέπει να υπάρξουμε εμείς το ΠΑΣΟΚ να υπάρξουν συντεταγμένα όργανα να υπάρξει διάλογος. Πρεπει να δώσουμε μάχες. Το ΠΑΣΟΚ να γινει επιθετικό, θαρραλέο, κρυστάλλινο και αποενεχοποιημένο. Έτσι μονο θα μπουμε στην διαδικαία να συγκροτήσουμε μια ευρύτερη και δημοκρατική παράταξη.»

Χαρακτήρισε μάλιστα το ΠΑΣΟΚ "κόμμα portable". «Δηλαδή», εξήγησε, «όπου πηγαίνει ο Βαγγέλης υπάρχει και το ΠΑΣΟΚ. Λειτουργούμε ως σύμβουλοι του Προέδρου. Εγώ δεν είμαι κανενός σύμβουλος. Είμαι πολιτικό στέλεχος». Και αναρωτήθηκε: «Που λαμβάνονται αποφάσεις και σε ποιά όργανα;»

Ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στην συνέντευξη Τύπου του κ. Βενιζέλου στην Θεσσαλονίκη.
«Η δεύτερη Κυριακή της ΔΕΘ ανήκει στην αξιωματική αντιπολίτευση, ανεξάρτητα από το ολίσθημα που έκανε ο Τσίπρας και έκανε γιορτή στο Γκάζι για την 3η του Σεπτέμβρη. Εμείς έχουμε άλλο ήθος ως παράταξη. Ποιός ο λόγος Βαγγέλη να κανεις ομιλία την Κυριακή για να απαντησεις στον Τσίπρα;»

Τότε πήρε τον λόγο ο κ. Βενιζέλος:
«Γιατί βάζεις θέματα Προέδρου της Δημοκρατίας; Που την βλέπεις την συναλλαγή; Αυτά τα λές εσύ και η Κωνσταντοπούλου. Που να γίνουν επενδύσεις στη χωρα; Αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί τα stress tests. Το ΠΑΣΟΚ υπάρχει και εμείς θα το κάνουμε δημοκρατική παράταξη. Εσύ, είσαι υπουργός και να προβάλλεις το έργο σου αυτή ειναι η υποχρέωση σου.»
Αυτό ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Ο κ. Χρυσοχοϊδης του απάντησε: «Εγώ μπορώ να παραιτηθώ ακόμη και τώρα, αν το έργο μου εγκρίνεται ανεπαρκές και αφου μου απαντας ετσι σου λεω τα εξής: Έστειλα φάκελο προς το γραφείο Τύπου (του ΠΑΣΟΚ) για τη μείωση των εισιτηρίων, αν είδατε καμία ανακοίνωση να μου το πείτε και μένα...»

Παίρνοντας τον λόγο και ο Λεωνίδας Γρηγοράκος του είπε: «Εμείς απολογούμαστε για σένα! Ήσουν 25 χρόνια μέσα σ'όλα και τώρα κάνεις ότι δεν ξέρεις τίποτα».

Τον λόγο πήρε και ο Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος απάντησε σε έντονο ύφος: «Δεν μπορούμε να μιλάμε για θεσμικό ατόπημα. Εσύ δεν ήσουν εκεί όταν ζητούσαμε πρόωρες εκλογές το 2009;»

Στην αντιπαράθεση μπήκε και η Τόνια Αντωνίου η οποία εκνευρισμένη απευθύνθηκε στον κ. Χρυσοχοϊδη λέγοντας: «Μας έχεις γα...σει με τις αυξήσεις στα διόδια!»

Ο κ. Χρυσοχοϊδης απαντώντας της είπε: «Εκανα αυτά που μου είπατε. Εσείς φωνάζατε για τα διόδια της Φθιώτιδας. Δώσατε μάχη να περάσει ο δρόμος απο τη Λαμία και εσύ και ο Σταυρογιάννης».

Ο υπουργός Μεταφορών οργισμένος, έφυγε πριν ολοκληρωθεί η σύσκεψη.

πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: