Με καθυστέρηση σχεδόν δύο ετών από τον προβλεπόμενο -με βάση την σύμβαση του έργου- χρόνο αποπεράτωσης, δόθηκε χθες στην κυκλοφορία πεζών και αυτοκινήτων η υπόγεια διάβαση στη Χ.Θ. 35+585 της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Πλατέος, που βρίσκεται πλησίον του δημοτικού σχολείου και της εκκλησίας στο Πλατύ. Η κατασκευή του έργου ήταν καθολική επιθυμία και απαίτηση των κατοίκων, εδώ και δεκαπέντε περίπου χρόνια, αφότου ο ΟΣΕ κατήργησε την ισόπεδη (και πλημμελώς φυλασσόμενη με φωτεινό σηματοδότη) έως τότε διάβαση που υπήρχε στο συγκεκριμένο σημείο των σιδηροδρομικών γραμμών, με επακόλουθο να αποκοπεί η κυκλοφορία της οδού που ένωνε το νότιο με το βόρειο τμήμα του οικισμού. Κατόπιν διαβημάτων της δημοτικής αρχής, στο διάστημα 2003-2005, προς τον ΟΣΕ και το αρμόδιο υπουργείο, το 2006, με απόφαση του τότε υπουργού Μεταφορών-Επικοινωνιών κ. Μιχ. Λιάπη, εγκρίθηκε η χρηματοδότηση του έργου και το καλοκαίρι του ιδίου έτους ανετέθη, μετά από διαγωνισμό, η κατασκευή της υπόγειας διάβασης στην εταιρία «Έδραση-Χ. Ψαλλίδας Α.Τ.Ε.». Απρόβλεπτες τεχνικές δυσχέρειες όμως, που ανέκυψαν στη διάρκεια των εργασιών κατασκευής και η διάσταση που εξ αυτού του λόγου επήλθε μεταξύ της εταιρίας και της αναθέτουσας αρχής (ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ) ως προς την τήρηση ή μη όρων της σύμβασης, είχαν ως αποτέλεσμα την διακοπή των εργασιών για μεγάλο χρονικό διάστημα κι ενώ το έργο βρισκόταν στο τελικό στάδιο αποπεράτωσης. Μετά τις διαμαρτυρίες και πιέσεις της δημοτικής αρχής και προσωπικά του δημάρχου Πλατέος κ. Φώτη Δημητριάδη προς τις διοικήσεις, τόσο του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ όσο και του Εθνικού Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ ΑΕ), το έργο τελικά ολοκληρώθηκε, αφού χρειάστηκε να παρέμβει και ο δήμος που διέθεσε 45.000 ευρώ για να γίνουν οι τελευταίες εργασίες (οδοσήμανση, φωτισμός και άλλες παρεμβάσεις για την ασφαλή διέλευση πεζών και οχημάτων) ώστε το έργο να πληροί όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφάλειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου