Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ- Η ΔΕΥΑ απαντάει για τα έντομα σε φίλτρο σπιτιού στο Πλατύ

Πήραμε και δημοσιεύουμε αυτούσια την απάντηση της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας σχετικά με τα όσα γράψαμε στο δημοσίευμα που αφορούσε στα έντομα που έβρισκε ένας καταναλωτής από το Πλατύ στο φίλτρο νερού στην παροχή του.
Όπως διαπιστώθηκε, για δεύτερη φορά, το δείγμα του νερού που αναλύθηκε βρέθηκε μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο νόμος. Τα έντομα όμως που βρίσκονταν εκεί δημιουργούνταν εξ αιτίας της κακής κατάστασης που βρίσκονταν μια πλαστική σωλήνα μετά το ρολόι της επιχείρησης. Γεγονός που σημαίνει ότι ήταν υπαιτιότητα του καταναλωτή και όχι της... επιχείρησης.

Η επιστολή της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας είναι:

Διαβάσαμε για δεύτερη φορά στο  blog «Χρονικά» το παρακάτω δημοσίευμα που είναι σχεδόν πιστή αντιγραφή του άλλου που είχε δημοσιευθεί την παραμονή  της πρωτοχρονιάς και μας είχε αναγκάσει να απαντήσουμε. Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε τέλος Φεβρουαρίου 2013.

«Τα έντομα στο φίλτρο νερού επιμένουν Γιατί;
Την τελευταία μέρα του 2012 είχαμε δημοσιεύσει το θέμα με τα έντομα που βρέθηκαν σε φίλτρο νερού σε σπίτι ενός αναγνώστη και φίλου στο Πλατύ. Τότε, είχαμε δεχθεί την επιστολή του Προέδρου  της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας που ούτε λίγο ούτε πολύ έλεγε ότι το θέμα είναι ανύπαρκτο και αμφισβητούσε την γνησιότητα του γεγονότος.
Έλεγε μάλιστα ο Γ. Τζιλας ότι το συνεργείο της επιχείρησης  πήγα και πήρα δείγματα νερού τα ο ποία αναλύθηκαν και όλα βρέθηκαν καλώς.
Επειδή το πρόβλημα συνεχίζεται στο ίδιο σπίτι στην ίδια παροχή θα δημοσιεύσουμε ένα βίντεο που παρουσιάζεται η αλλαγή του φίλτρου και συνέχει τα έντομα που έχουν συγκεντρωθεί ».

 
Η απάντηση  μας είναι η εξής. Την Παρασκευή 1 Μαρτίου  του 2013 ήρθε στο Γραφείο του Προέδρου  της ΔΕΥΑ ΑΛ ο ενδιαφερόμενος δημότης του Πλατέος και έθεσε το θέμα που τον απασχολούσε. Αμέσως κινήθηκε συνεργείο της Δημοτικής Επιχείρησης πήγε στο Πλατύ και πήρε  δείγμα νερού από το σωλήνα που βρίσκεται  πριν από το ρολόι όπου καταγράφεται  η κατανάλωση του ιδιώτη.

Στο δείγμα αυτό δε βρέθηκε  ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ. Επομένως η ποιότητα  του νερού στο Πλατύ είναι ΑΡΙΣΤΗ  κάτι που παραδέχθηκε  και ο ενδιαφερόμενος.  Υπάρχει όμως και κάποια συνέχεια. Στο σπίτι αυτό η παροχή  του νερού μετά το ρολόι της ΔΕΥΑ Αλ γίνεται για ένα διάστημα μ έναν πλαστικό  σωλήνα που είναι επιφανειακός και επομένως εκεί να υπάρχει κάποια εστία μόλυνσης. Η αλλαγή αυτού του σωλήνα είναι υποχρέωση του ιδιώτη και όχι της ΔΕΥΑ Αλ . Μας ενημέρωσε μάλιστα ότι πολύ σύντομα  θα κάνει την αλλαγή ο ίδιος  για να λυθεί το πρόβλημα.
Εμείς  πάντως  επιμένουμε ότι σε τέτοια ζητήματα  που άπτονται της υγιεινής και της καθαριότητας  και που αφορούν  σε πολλές χιλιάδες ανθρώπων  πρέπει να αντιμετωπίζονται  με σοβαρότητα και να μη σπέρνονται  ψεύτικες ειδήσεις για  δημιουργία εντυπώσεων.
Ο ρόλος του  έντυπου,  και  ηλεκτρονικού τύπου  είναι πολύ σοβαρός και πρέπει  να είναι υποβοηθητικός  στο έργο  των Δημοσίων και Δημοτικών  Υπηρεσιών κι όχι καταγγελτικός  χωρίς στοιχεία, χωρίς να αναφέρονται  ονόματα και με μοναδικό σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων  και την πρόκληση  ανησυχίας  αβεβαιότητας  και αμφιβολίας.

Για την ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας
Ο Πρόεδρος
Τζίλας Γεώργιος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου