Τα ΜΜΕ καλούνται να αποδείξουν για ακόμη μία φορά την χρησιμότητά τους. Παπαγαλάκια που αποδίδουν την εγκληματικότητα αποκλειστικά στους ξένους και προβάλλουν προνομιακά φορείς μισαλλόδοξων και εμπρηστικών απόψεων, ενώ ταυτίζουν τους «αγανακτισμένους πολίτες» με τους κατοίκους των «προβληματικών περιοχών». Έχουμε παρακολουθήσει τόσο επιθέσεις και εμπρησμούς αλλά και βόμβες σε καταλήψεις, στέκια και ελεύθερους κοινωνικούς χώρους, χωρίς βέβαια ποτέ να έχει γνωστοποιηθεί επίσημα κάποιος υπεύθυνος. Το παρακράτος ζει και ξέρει να κρύβεται καλά με μόνο στόχο να χτυπήσει όποτε το χρειαστούν.
Η Χρυσή Αυγή μας έχει δείξει ουκ ολίγες φορές το ποια είναι αλλά και την δράση της. Άξια εγγόνια του Χίτλερ και των ταγματασφαλιτών που ακόμα και σήμερα δεν αναγνωρίζουν το ολοκαύτωμα των Εβραίων. Φτιάχνοντας πολιτοφυλακές στον Αγ. Παντελεήμονα, χτυπώντας και μαχαιρώνοντας μετανάστες και όχι μόνο. Συνεργαζόμενη με την αστυνομία, διοργανώνοντας επιθέσεις πίσω ή και ανάμεσα από τα ΜΑΤ, βοηθώντας στην αποκαλούμενη Προστασία του Πολίτη. Προσπαθώντας με κάθε μέσο και τρόπο να νομιμοποιηθεί, κατεβαίνοντας στις εκλογές και εκλέγοντας τελικά δημοτικό σύμβουλο, τον αξιότιμο κ. Μιχαλολιάκο. Ο οποίος χαιρετούσε ναζιστικά το δημοτικό συμβούλιο παρευρισκόμενος με τους ένστολους μπράβους του, μέλη της Χ.Α. Ακόμη, διαδηλώνοντας ενάντια στην κάρτα του πολίτη, (λόγω του φακελώματος των πολιτών) την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι ο ίδιος ήτανε πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών της ΕΥΠ όπου είχε φακελωμένους τους πάντες. Τελικά, ως λαϊκιστής και άξιος υποκριτής, προτείνει την κατάληψη του δημαρχείου Αθηνών στην κινητοποίηση των συμβασιούχων πετυχαίνοντας τα χειροκροτήματα μερικών εξ αυτών.
Νέα Πατρίδα-Κίνηση Εθνικιστών Ν. Κοζάνης ίσως, και νοσταλγοί του μέλλοντος όπως είναι ο τίτλος του βιβλίου που παρουσιάζουν κείμενα αυτόνομων εθνικιστών. Ένα συνονθύλευμα από εθνικισμό και ορισμούς της αυτονομίας, υποστηρίζοντας και το αντάρτικο πόλης στην εποχή που διανύουμε, χρησιμοποιώντας ακόμη και σαν σύμβολο την μαυροκόκκινη σημαία. Δημιούργημα από πρώην ή και νυν μέλη της Χ.Α. και στρατολογώντας νέο κόσμο από «γηπεδικούς» χώρους.
Η Χρυσή Αυγή μας έχει δείξει ουκ ολίγες φορές το ποια είναι αλλά και την δράση της. Άξια εγγόνια του Χίτλερ και των ταγματασφαλιτών που ακόμα και σήμερα δεν αναγνωρίζουν το ολοκαύτωμα των Εβραίων. Φτιάχνοντας πολιτοφυλακές στον Αγ. Παντελεήμονα, χτυπώντας και μαχαιρώνοντας μετανάστες και όχι μόνο. Συνεργαζόμενη με την αστυνομία, διοργανώνοντας επιθέσεις πίσω ή και ανάμεσα από τα ΜΑΤ, βοηθώντας στην αποκαλούμενη Προστασία του Πολίτη. Προσπαθώντας με κάθε μέσο και τρόπο να νομιμοποιηθεί, κατεβαίνοντας στις εκλογές και εκλέγοντας τελικά δημοτικό σύμβουλο, τον αξιότιμο κ. Μιχαλολιάκο. Ο οποίος χαιρετούσε ναζιστικά το δημοτικό συμβούλιο παρευρισκόμενος με τους ένστολους μπράβους του, μέλη της Χ.Α. Ακόμη, διαδηλώνοντας ενάντια στην κάρτα του πολίτη, (λόγω του φακελώματος των πολιτών) την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι ο ίδιος ήτανε πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών της ΕΥΠ όπου είχε φακελωμένους τους πάντες. Τελικά, ως λαϊκιστής και άξιος υποκριτής, προτείνει την κατάληψη του δημαρχείου Αθηνών στην κινητοποίηση των συμβασιούχων πετυχαίνοντας τα χειροκροτήματα μερικών εξ αυτών.
Νέα Πατρίδα-Κίνηση Εθνικιστών Ν. Κοζάνης ίσως, και νοσταλγοί του μέλλοντος όπως είναι ο τίτλος του βιβλίου που παρουσιάζουν κείμενα αυτόνομων εθνικιστών. Ένα συνονθύλευμα από εθνικισμό και ορισμούς της αυτονομίας, υποστηρίζοντας και το αντάρτικο πόλης στην εποχή που διανύουμε, χρησιμοποιώντας ακόμη και σαν σύμβολο την μαυροκόκκινη σημαία. Δημιούργημα από πρώην ή και νυν μέλη της Χ.Α. και στρατολογώντας νέο κόσμο από «γηπεδικούς» χώρους.
Προσποιήθηκαν τους ευσυνείδητους και ενεργούς πολίτες καθαρίζοντας τα αγάλματα πίσω από το μουσείο της Κοζάνης. Διαλέγοντας αυτήν ως πρώτη δράση τους, φοβούμενοι αλλιώς τις όποιες αντιδράσεις του κόσμου. Προσπαθώντας μέσω αυτής της δράσης να νομιμοποιηθούν κοινωνικά και να αναβιώσουν το μικρόβιο του φασισμού και το δηλητήριο του εθνικισμού. (δυστυχώς όμως για αυτούς δεν έχουν έτσι τα πράγματα).
Εάν και δεν θεωρούμε ως πολιτική δράση τον αόριστο «βανδαλισμό» μνημείων μπορούμε να τον αντιληφθούμε ως έναν καταστασιασμό απέναντι στην καθημερινότητα της πλήξης και της ασημαντότητας των ημερών μας (εκτός βέβαια και αν μιλάμε για μνημεία δικτατόρων, βασανιστών, φασιστών και βασιλιάδων που έχουν προκαλέσει οι ίδιοι τον ρου της ιστορίας τους μέσω της καταπίεσης και εκμετάλλευσης του λαού).
Εάν και δεν θεωρούμε ως πολιτική δράση τον αόριστο «βανδαλισμό» μνημείων μπορούμε να τον αντιληφθούμε ως έναν καταστασιασμό απέναντι στην καθημερινότητα της πλήξης και της ασημαντότητας των ημερών μας (εκτός βέβαια και αν μιλάμε για μνημεία δικτατόρων, βασανιστών, φασιστών και βασιλιάδων που έχουν προκαλέσει οι ίδιοι τον ρου της ιστορίας τους μέσω της καταπίεσης και εκμετάλλευσης του λαού).
Μερικές φορές όμως, έχουμε συναντήσει την υπέρβαση της ιστορικής αξίας ενός μνημείου, όπως στην περίπτωση του δολοφονημένου 15 χρόνου μαθητή ή του ύστατου αγώνα των μεταναστών εργατών απεργών πείνας, του αγώνα αξιοπρέπειας για το δικαίωμα στη ζωή. Πολλοί θα θυμούνται την μετατροπή του μαθήματος της ιστορίας σε ζωγραφική. Ενός μαθήματος βαρετού, λόγω του τρόπου διδασκαλίας του είτε από το πώς είναι γραμμένα τα βιβλία είτε από το από ποια μεριά καλείται να παρουσιαστεί η ιστορία, αναλόγως με τη γεωπολιτική θέση της χώρας. Δημιουργώντας πολλές φορές σκέψεις και συνειδήσεις πάνω στον πατριωτισμό και τον εθνικισμό, δίχως να αφήνει και πολλά περιθώρια πάνω στον διαχωρισμό της έννοιας.
Στα πλαίσια αυτά, το κράτος αυξάνει τον κατασταλτικό μηχανισμό αλλά και το νομικό οπλοστάσιο με σκοπό να αντιμετωπίσει τις επερχόμενες κοινωνικές αντιδράσεις. Παράλληλα με την κρατική καταστολή, αλλά κάποιες φορές και σε συνεργασία, έρχονται οι φασιστικές και παρακρατικές ομάδες να διεκδικήσουν τη δική τους θέση και λειτουργία στον κοινωνικό ανταγωνισμό. Ο αντιφασισμός όμως δεν αφορά μόνον εμάς, πρέπει να γίνει κομμάτι όλης της κοινωνίας. Ο εχθρός δεν κρύβεται στους ανθρώπους με διαφορετικό χρώμα, συνήθειες, ήθη και έθιμα. Ο εχθρός βρίσκεται ανάμεσα μας, είναι τα μεγαλοαφεντικά και το κράτος που με πρόσχημα την κρίση επιτίθενται στις ζωές μας, μέσω των Μ.Μ.Ε. προσπαθούν να αποσπάσουν τη συναίνεση των καταπιεσμένων μιλώντας για Εθνική ενότητα.
Σε περιόδους κοινωνικής όξυνσης αλλά και κρίσης (οικονομικής είτε σημασιακής) ο ρόλος τους και η υπαρξή τους γίνεται ακόμα ποιο ξεκάθαρος στην αντίληψη όλων μας. Οι μάσκες έχουν πέσει προ πολλού, τίθεται πλέον το ερώτημα σε όλους μας ή της υποταγής στα κελεύσματα των κρατούντων για τη σωτηρία του καπιταλισμού ή της εξέγερσης ενάντια σε αυτούς που ασκούν την εκμετάλλευση. Ήρθε η ώρα να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας, εάν δεν το κάνει η ίδια η κοινωνία αυτό, τότε κάποιος άλλος θα το κάνει στη θέση της, με τις ανάλογες καταστροφικές συνέπειες.
Στο σκοτεινό αυτό πλαίσιο εκκολάπτεται το αυγό του φιδιού
ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟΝ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΟΝ
Στα πλαίσια αυτά, το κράτος αυξάνει τον κατασταλτικό μηχανισμό αλλά και το νομικό οπλοστάσιο με σκοπό να αντιμετωπίσει τις επερχόμενες κοινωνικές αντιδράσεις. Παράλληλα με την κρατική καταστολή, αλλά κάποιες φορές και σε συνεργασία, έρχονται οι φασιστικές και παρακρατικές ομάδες να διεκδικήσουν τη δική τους θέση και λειτουργία στον κοινωνικό ανταγωνισμό. Ο αντιφασισμός όμως δεν αφορά μόνον εμάς, πρέπει να γίνει κομμάτι όλης της κοινωνίας. Ο εχθρός δεν κρύβεται στους ανθρώπους με διαφορετικό χρώμα, συνήθειες, ήθη και έθιμα. Ο εχθρός βρίσκεται ανάμεσα μας, είναι τα μεγαλοαφεντικά και το κράτος που με πρόσχημα την κρίση επιτίθενται στις ζωές μας, μέσω των Μ.Μ.Ε. προσπαθούν να αποσπάσουν τη συναίνεση των καταπιεσμένων μιλώντας για Εθνική ενότητα.
Σε περιόδους κοινωνικής όξυνσης αλλά και κρίσης (οικονομικής είτε σημασιακής) ο ρόλος τους και η υπαρξή τους γίνεται ακόμα ποιο ξεκάθαρος στην αντίληψη όλων μας. Οι μάσκες έχουν πέσει προ πολλού, τίθεται πλέον το ερώτημα σε όλους μας ή της υποταγής στα κελεύσματα των κρατούντων για τη σωτηρία του καπιταλισμού ή της εξέγερσης ενάντια σε αυτούς που ασκούν την εκμετάλλευση. Ήρθε η ώρα να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας, εάν δεν το κάνει η ίδια η κοινωνία αυτό, τότε κάποιος άλλος θα το κάνει στη θέση της, με τις ανάλογες καταστροφικές συνέπειες.
Στο σκοτεινό αυτό πλαίσιο εκκολάπτεται το αυγό του φιδιού
ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟΝ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΟΝ
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΟΥΤΕ ΩΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ
ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
Πρωτοβουλία αντιφασιστριών/στων-αντιρατσιστών/στριών
ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
Πρωτοβουλία αντιφασιστριών/στων-αντιρατσιστών/στριών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου