Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ


Της Ίλιας Ιωσηφίδου
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ


Τις τελευταίες μέρες διαβάζουμε με μεγάλη ανησυχία στον τύπο ότι το πολύπαθο έργο του κάθετου άξονα Βέροια- Νάουσα- Έδεσσα προς την Εγνατία κινδυνεύει ακόμη και με εγκατάλειψη.
Το έργο αυτό όμως μαζί με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, που κατά την άποψή μας πρέπει επίσης να προωθηθεί, αποτελούν την απαραίτητη υποδομή που θα βγάλει την περιοχή μας από την απομόνωση και πάνω τους μπορεί να...
...στηριχθεί η ανάπτυξή της.
Η σύλληψη, η μελέτη και η υλοποίησή του αποτέλεσε μια βασική επιλογή και στοίχισε μέχρι σήμερα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στον έλληνα φορολογούμενο.
Η εγκατάλειψή του αυτή τη στιγμή αποτελεί ομολογία αποτυχίας απαράδεκτη για μια αποτελεσματική διοίκηση, που οφείλει να έχει συνέπεια και συνέχεια και δεν μπορεί να επικαλείται καμιά δικαστική ή άλλη απόφαση για να δικαιολογήσει αυτή την ατελέσφορη λειτουργία.
Επίσης, ο ισχυρισμός ότι σε εποχές κρίσης πρέπει να γίνεται περιστολή δαπανών ισχύει για όλες τις δράσεις εκτός από τα έργα υποδομής, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την αύξηση του παραγόμενου προϊόντος, γιατί μόνο έτσι θα βγούμε από την κρίση.
Εκτιμώντας την κεφαλαιώδη σημασία που έχει το έργο αυτό η κεντρική διοίκηση οφείλει να εξαντλήσει όλα τα μέσα που διαθέτει και να ολοκληρώσει το τμήμα του που έχει ξεκινήσει.
Τέλος , πρέπει να προχωρήσει άμεσα η μελέτη και η υλοποίηση του κλάδου σύνδεσης Πατρίδα – Εγνατία διότι μόνο αυτός θα δώσει νόημα στο τμήμα που έχει δημοπρατηθεί ώστε να μην αποτελεί μια παρένθεση αυτοκινητόδρομου προς το πουθενά.
Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ θέτει την υλοποίηση του έργου αυτού στην πρώτη γραμμή των στόχων της.
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου