Καυστικός ήταν για ακόμα μια φορά ο τέως δήμαρχος Βέροιας κατά της νυν δημάρχου Χ. Ουσουλτζόγλου στην συνέντευξη εφ όλης της ύλης που παραχώρησε σήμερα το μεσημέρι.
Ο Χρήστος Σκουμπόπουλος αποκάλεσε ανίκανη, επιβλαβή και ανεπαρκή την διοίκηση της δημάρχου και παρουσίασε στοιχεία καθώς επίσης και την επιχειρηματολογία του εν όψει των δημοτικών εκλογών του Νοεμβρίου.Αναλυτικά..
“Είναι η τρίτη συνέντευξή μας από το Μάρτιο του 2009, και αναφέρεται, φυσικά, στις εξελίξεις των δημοτικών μας ζητημάτων, τα οποία, αν πριν από ένα χρόνο προκαλούσαν ανησυχία και προβληματισμό, σήμερα προξενούν αγωνία και απογοήτευση. Απογοήτευση στους δημότες, που διαπιστώνουν ότι, με τα τερτίπια και τα καμώματα μιας ανίκανης Δημοτικής Αρχής, χάθηκε, για το Δήμο μας, μια πολύτιμη τετραετία. Και αγωνία για την έκβαση των δημοτικών υποθέσεων, που αφήνουν τις ευκαιρίες να περνούν, που βουλιάζουν στη διοικητική ανεπάρκεια, την άγνοια, την αναποτελεσματικότητα, αλλά και τις συγκρούσεις των μικρών ή μεγαλύτερων συμφερόντων, τα οποία μαίνονται στα υψηλά κλιμάκια της «όμορφης και περήφανης» πλειοψηφίας του Δημοτικού μας Συμβουλίου.
Με τις πράξεις και τις παραλείψεις της η κυρία Ουσουλτζόγλου και οι σύμβουλοί της βάζουν το Δήμο σε περιπέτειες, υπονομεύουν το μέλλον της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, παραβλέπουν τις ανάγκες των δημοτών, περιφρονούν ακόμα κι αυτούς, οι οποίοι κάποτε τους εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους. Αρκετά από τα «κατορθώματα» της κυρίας Ουσουλτζόγλου και της παρέας της, τα αναδείξαμε και τα καταγγείλαμε και μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και σε προηγούμενες συνεντεύξεις μας. Γι’ αυτό και σήμερα δεν θα αναφερθούμε στο σύνολο αυτών των «κατορθωμάτων», αλλά θα επικεντρωθούμε σε κάποια απ’ αυτά, που αποδεικνύουν περίτρανα την αναξιοπιστία και την επικινδυνότητα αυτής της απίθανης Δημοτικής Αρχής. Αν και όσα συμβαίνουν, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, στους κόλπους της δημοτικής πλειοψηφίας, με τις παραιτήσεις, τις συγκαλυμμένες καταγγελίες και τις ακάλυπτες καταστάσεις, τις δηλώσεις και τις σιωπές των εκλεκτών στελεχών της, πολλά ζοφερά πράγματα περιγράφουν, κι ακόμα περισσότερα αφήνουν να εννοηθούν.
Και επειδή η αφορμή, για το ξέσπασμα των πρόσφατης «όμορφης και περήφανης» κρίσης, ήταν τα έξοδα παράστασης των Αντιδημάρχων και των Προέδρων των δημοτικών νομικών προσώπων και επιχειρήσεων, ας ξεκινήσουμε από εκεί. Ας ξεκινήσουμε δηλαδή από εκείνο το κεφάλαιο, που κάποτε αποτελούσε την αιχμή του αντιπολιτευτικού δόρατος της κυρίας Ουσουλτζόγλου. Όλοι θυμόμαστε τις καραμέλες που πιπίλιζε ο «όμορφος και περήφανος» συνδυασμός, κατά την προεκλογική περίοδο του 2006, αλλά και αρκετά πιο πριν. Καταφέρονταν με μανία ενάντια στα έξοδα παράστασης των τότε Αντιδημάρχων. Έβγαζε το τεφτέρι και λογάριαζε πόσο κόστιζαν το Δήμο και στους φορολογούμενους δημότες τα έξοδα παράστασης των εκλεγμένων εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Και έχυνε κροκοδείλια δάκρυα για τη «σπατάλη» που γινόταν. Και δεν σταματούσε ο συνδυασμός της τότε αντιπολίτευσης, και η κυρία Ουσουλτζόγλου προσωπικά, να δίνει υποσχέσεις πως η δική τους Δημοτική Αρχή δεν θα πληρώνει έξοδα παράστασης. Βεβαίως τότε υπήρχε νόμος, που όριζε πως, από 1-1-2007 οι Αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που είχαν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου ή του υπαλλήλου του ευρύτερου δημόσιου τομέα, θα ήταν υποχρεωμένοι να διαλέξουν είτε το μισθό τους από την υπηρεσία τους, είτε τα έξοδα παράστασής τους από το Δήμο, όπου είχαν εκλεγεί. Δηλαδή οι τότε «υποσχέσεις» της κυρίας Ουσουλτζόγλου ήταν το ίδιο κούφιες και φτηνές, όσο τα σημερινά «λαμπρά» έργα που επιτελούν στο Δήμο.
Αλλά, με ταχυδακτυλουργικό τρόπο, η κυρία Ουσουλτζόγλου την αυτονόητη υποχρέωσή της την παρουσίαζε σαν θυσία και προσφορά υπέρ του Δήμου δική της και των συνεργατών της. Για να το πούμε πιο απλά: τον καιρό που από τα μπαλκόνια έδινε τις υποσχέσεις της η κυρία Ουσουλτζόγλου ήξερε πολύ καλά πως τόσο η ίδια, που τότε -ας μη το ξεχνάμε- ήταν υπάλληλος της ΔΕΤΟΠΟΚΑ, όσο και οι Αντιδήμαρχοι που θα όριζε από 1-1-2007, θα έπρεπε, υποχρεωτικά, εκ του νόμου, να δηλώσουν τι προτιμούν: το μισθό από την υπηρεσία τους ή τα έξοδα παράστασής τους από το Δήμο. Βεβαίως, μόλις ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών του 2006, η κυρία Ουσουλτζόγλου φρόντισε να απαλλάξει τον εαυτό της από το δίλημμα της επιλογής. Παραιτήθηκε από τη ΔΕΤΟΠΟΚΑ, ώστε να μην έχει να διαλέξει μεταξύ του μισθού της από τη Δημοτική Επιχείρηση και των εξόδων παράστασης από το Δήμο. Λάμβανε και εξακολουθεί να λαμβάνει, νόμιμα φυσικά, τα έξοδα παράστασής της, τα οποία, ας σημειωθεί, αυτή την τετραετία είναι κατά πολύ αυξημένα σε σχέση με την προηγούμενη τετραετία – άρα κατά πολύ αυξημένη είναι και η επιβάρυνση του δημοτικού ταμείου, για το οποίο κάποτε κόπτονταν η σημερινή Δημοτική Αρχή.
Οι Αντιδήμαρχοι όμως, που ορίστηκαν το 2007, ήταν όλοι δημόσιοι υπάλληλοι, και ήταν, από το Δημοτικό Κώδικα, υποχρεωμένοι να δηλώσουν τι προτιμούν να λαμβάνουν. Δήλωσαν πως προτιμούσαν το μισθό τους από τις υπηρεσίες τους, και δεν έκαναν καμία χάρη σε κανέναν. Δεν χάρισαν τίποτε σε κανέναν. Απλώς εφάρμοσαν, όπως ήταν υποχρεωμένοι, διατάξεις του Δημοτικού Κώδικα. Ένας μεταγενέστερος νόμος του τότε Υπουργού κυρίου Παυλόπουλου ανέστειλε την ισχύ των διατάξεων αυτών του Δημοτικού Κώδικα, και έδωσε το δικαίωμα στους Αιρετούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που είχαν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου ή του υπαλλήλου του ευρύτερου δημόσιου τομέα, να λαμβάνουν ταυτόχρονα και το μισθό τους από την υπηρεσία τους, και τα έξοδα παράστασής τους από το Δήμο, όπου ασκούν καθήκοντα Δημάρχου ή Αντιδημάρχου ή Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου. Μάλιστα, το δικαίωμα αυτό είχε αναδρομική ισχύ από 1-1-2007. Οι Αντιδήμαρχοι της κυρίας Ουσουλτζόγλου, στηριγμένοι σ’ αυτή τη διάταξη, κατά τη δεύτερη διετία, δηλαδή όλο το 2009 και το τρέχον έτος 2010, λαμβάνουν στο ακέραιο τα έξοδα παράστασής τους, παράλληλα και ταυτόχρονα με τους μισθούς τους από τις υπηρεσίες τους. Και κανένας μας δεν πιστεύει πως η οικονομική κατάσταση και του Δήμου, και της Χώρας ευρύτερα, είναι σήμερα πιο ανθηρή απ’ ό,τι ήταν πριν από τέσσερα χρόνια, όταν σε όλη τη Βέροια αντηχούσαν οι κραυγές της κυρίας Ουσουλτζόγλου. Το ενδιαφέρον όμως, που έχει αρκετές σκοτεινές πτυχές, είναι το ότι οι παραπάνω Αντιδήμαρχοι διατηρούν πλήρες, πληρέστατο δικαίωμα να αναζητήσουν και να λάβουν τα έξοδα παράστασής τους για τα έτη 2007 και 2008. Εδώ η κυρία Ουσουλτζόγλου εμφανίζει μια άλλη καραμέλα, και επαναλαμβάνει πως οι Αντιδήμαρχοί της «χάρισαν» στο Δήμο «τεράστια» ποσά, επειδή δεν εισέπραξαν τα έξοδα παράστασής τους για το 2007 και το 2008.
Όμως, πρώτα-πρώτα, έχει προκληθεί μια τεράστια ανισότητα: Κάποιοι, που υπηρέτησαν το 2007 και το 2008, έχουν υποστεί στέρηση των εξόδων παράστασης, ενώ κάποιοι άλλοι, που υπηρετούν τώρα, απολαμβάνουν πλουσιοπάροχα έξοδα παράστασης. Αλλά το πιο σημαντικό είναι οι διοικητικές – λογιστικές – φορολογικές, και κυρίως οι πολιτικές και ηθικές πτυχές του ζητήματος. Όπως είναι γνωστό, (αλλά δεν είναι βέβαιο ότι το γνωρίζει ή ότι έχει καταλάβει και η κυρία Ουσουλτζόγλου), τα έξοδα παράστασης των Αιρετών αποτελούν υποχρεωτική δαπάνη των Δήμων.
Από τη στιγμή που ένας Αιρετός έχει αναλάβει και ασκεί τα καθήκοντά του, η υποχρεωτική δαπάνη έχει αρχίσει να «τρέχει» για τον αντίστοιχο Δήμο. Και η υποχρεωτική δαπάνη αναφέρεται στο σύνολο των εξόδων παράστασης, τα οποία δεν αποτελούνται μόνο από το καθαρό ποσό, που εισπράττει ο Αιρετός, αλλά και από τις διάφορες ασφαλιστικές και φορολογικές κρατήσεις και εισφορές, που πρέπει να αποδοθούν αρμοδίως. Δηλαδή, δικαίωμα στην υποχρεωτική δαπάνη των εξόδων παράστασης δεν έχει μόνο ο Αιρετός, αλλά έχουν και οι ασφαλιστικοί οργανισμοί και το ελληνικό δημόσιο. Η κυρία Ουσουλτζόγλου επαίρεται ότι επί δύο χρόνια δεν εκπλήρωσε τις υποχρεωτικές δαπάνες των εξόδων παράστασης των Αντιδημάρχων της. Τα ερωτήματα είναι συγκεκριμένα, και οι απαντήσεις ποτέ δεν δόθηκαν, από την, κατά τα άλλα, λαλίστατη κυρία Ουσουλτζόγλου:
Οι Αντιδήμαρχοι, που δεν εισέπραξαν έξοδα παράστασης, υπέβαλαν, και πότε, γραπτή δήλωση στο Δήμο ότι δεν επιθυμούν να τα λάβουν; Και όταν λέμε γραπτή, δεν εννοούμε κάποια μεταχρονολογημένη επιστολή, αλλά μια, τυπικά και ουσιαστικά, πλήρη και δεσμευτική γραπτή δήλωση, που να έχει κατατεθεί και να έχει πρωτοκολληθεί εγκαίρως και εμπροθέσμως στην αρμόδια Δημοτική Υπηρεσία.
Οι Αντιδήμαρχοι, που φέρεται να «δωρίζουν» στο Δήμο τα έξοδα παράστασής τους, παραιτήθηκαν γραπτώς του δικαιώματός τους να τα αναζητήσουν κάποτε στο μέλλον;
Η Δημοτική Αρχή της κυρίας Ουσουλτζόγλου έχει αποδώσει τις ασφαλιστικές και φορολογικές εισφορές και κρατήσεις για τις παραπάνω υποχρεωτικές δαπάνες, ή επί δύο συναπτά έτη υπέπιπτε σε καραμπινάτα ασφαλιστικά και φορολογικά παραπτώματα;
Θα ενδιαφερθεί άραγε κάποιος, είτε από το δημαρχιακό μέγαρο, είτε από τις αρμόδιες εποπτεύουσες και ελεγκτικές αρχές, ώστε να δοθούν σαφείς και συγκεκριμένες απαντήσεις, για να σταματήσει και το παραμύθι περί «δωρεάς»;
Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή ηθελημένες παρερμηνείες διευκρινίζουμε ότι εμείς πιστεύουμε πως οι Αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εφόσον ασκούν τα καθήκοντά τους, πρέπει να λαμβάνουν τα νομίμως καθορισμένα έξοδα παράστασής τους – ακριβώς για να μπορούν με αξιοπρέπεια να ασκούν τα καθήκοντά τους.
Αλλά από το σημείο αυτό, μέχρι τον τραγέλαφο που διαδραματίζεται στο δημαρχείο της Βέροιας, υπάρχει μεγάλη απόσταση. Απόσταση, που φανερώνει τις σημαντικές πολιτικές και ηθικές πτυχές του θέματος – γι’ αυτό και επιμένουμε στην ανάδειξή του. Γιατί η κυρία Ουσουλτζόγλου κάποτε το είχε κάνει σημαία της. Γιατί πρέπει να καυτηριάζεται η ψευτιά και η υποκρισία όσων εξαπατούν τους συμπολίτες τους. Και όποιος έτσι αδίστακτα και αναίσχυντα εξαπατά τους συμπολίτες του, δεν μπορεί να προσφέρει τίποτε καλό στην πόλη. Αλλά η θητεία της κυρίας Ουσουλτζόγλου στο δημαρχείο φανερώνει πως δεν μπορεί ούτε καν τα στοιχειώδη να προσφέρει σ’ αυτό τον τόπο.
Αλλά από το σημείο αυτό, μέχρι τον τραγέλαφο που διαδραματίζεται στο δημαρχείο της Βέροιας, υπάρχει μεγάλη απόσταση. Απόσταση, που φανερώνει τις σημαντικές πολιτικές και ηθικές πτυχές του θέματος – γι’ αυτό και επιμένουμε στην ανάδειξή του. Γιατί η κυρία Ουσουλτζόγλου κάποτε το είχε κάνει σημαία της. Γιατί πρέπει να καυτηριάζεται η ψευτιά και η υποκρισία όσων εξαπατούν τους συμπολίτες τους. Και όποιος έτσι αδίστακτα και αναίσχυντα εξαπατά τους συμπολίτες του, δεν μπορεί να προσφέρει τίποτε καλό στην πόλη. Αλλά η θητεία της κυρίας Ουσουλτζόγλου στο δημαρχείο φανερώνει πως δεν μπορεί ούτε καν τα στοιχειώδη να προσφέρει σ’ αυτό τον τόπο.
Δεν θα μιλήσουμε για την ανυπαρξία των έργων, για την εγκατάλειψη των συνοικιών, για την ερήμωση των τοπικών διαμερισμάτων. Δεν θα επισημάνουμε ούτε το αρνητικό ρεκόρ της κυρίας Ουσουλτζόγλου, που καταγράφεται ως η Δημοτική Αρχή των μη-έργων. Καταγράφεται όμως ως η Δημοτική Αρχή των «περιέργων» επιλογών. Καταγράφεται ως η Δημοτική Αρχή, που αγνοεί την τοπική αγορά και ευνοεί τις αγορές άλλων περιοχών. Σε μια εποχή που η οικονομική κρίση επιδεινώνεται, που η τοπική μας αγορά στενάζει κάτω από το βάρος της αναδουλειάς και των υποχρεώσεων, που οι συμπολίτες μας έμποροι και επαγγελματίες ζουν με την αγωνία όχι της επόμενης μέρας αλλά της επόμενης ώρας, η κυρία Ουσουλτζόγλου ανοίγει το δημοτικό ταμείο για ξένες αγορές. Με απ’ ευθείας αναθέσεις, δηλαδή χωρίς δημοσιότητα και χωρίς διαγωνισμούς, κάνει προμήθειες δημοτικών ειδών από τις αγορές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Σκύδρας, των Γιαννιτσών και άλλων περιοχών έξω και μακριά από τη Βέροια. Φαίνεται πως η δική μας αγορά δεν ταιριάζει με τα χνώτα των εκλεκτών συνεργατών της κυρίας Ουσουλτζόγλου.
Φαίνεται τα καταστήματα της τοπικής μας αγοράς δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές και τις αναζητήσεις των απ’ ευθείας αναθέσεων της κυρίας Ουσουλτζόγλου. Αναθέσεων, που αρκετές απ’ αυτές βρίσκονται οριακά κάτω από το κατώφλι των 15.000 €, πάνω απ’ το οποίο είναι υποχρεωτική η διενέργεια διαγωνισμού.
Οι δημοτικές μας ανάγκες, επί των ημερών της κυρίας Ουσουλτζόγλου, κατά μία, ή μάλλον κατά πολλές και επαναλαμβανόμενες συμπτώσεις, σχεδόν πάντα βρίσκονται λίγο κάτω από το όριο των 15.000 €. Παραθέτουμε ενδεικτικά μερικές από τις περίεργες συμπτώσεις των απ’ ευθείας αναθέσεων σε προμηθευτές μακριά από τη Βέροια.
«1» Η τοποθέτηση των παράνομων καμερών στις εισόδους του Δημαρχείου. Πέρα από την παρανομία, για την οποία ήδη επελήφθη η Αρχή Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων, υπάρχει και το ζήτημα της προμήθειας και τοποθέτησης των καμερών. Αυτή έγινε με απ’ ευθείας ανάθεση στον Ματθαίο Αθανασιάδη, στη Σκύδρα, έναντι 9.135 €, και μάλιστα εν αγνοία της αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου και χωρίς απόφαση του Δ.Σ! Συμπολίτες μας Βεροιώτες ειδικοί επαγγελματίες διαβεβαιώνουν πως οι ίδιοι θα μπορούσαν να τοποθετήσουν παρόμοιο κύκλωμα, έναντι 3.000 €. Φαίνεται πως η παρανομία της παρακολούθησης, σε συνδυασμό με τη χιλιομετρική απόσταση του προμηθευτή, τριπλασιάζει το κόστος.
«2» Η προμήθεια του εορταστικού φωτισμού για την πόλη της Βέροιας. Απ’ ευθείας ανάθεση στη Σοφία-Σεσίλια Τσαγανίδου, στην Αθήνα, έναντι 14.873 €!
«3» Το ίδιο ποσό, ελάχιστα ευρώ κάτω από το όριο των 15.000 €, με την ίδια διαδικασία, για την προμήθεια εορταστικού φωτισμού για τα Τοπικά Διαμερίσματα!
Εδώ τι να πρωτοθαυμάσει κανείς; Την -κατά τον ηπιότερο χαρακτηρισμό- καταφρόνηση της τοπικής αγοράς; Την εξόφθαλμη παρανομία της κατάτμησης του ίδιου, ενιαίου αντικειμένου («προμήθεια εορταστικού φωτισμού»), ώστε να «σπάσει» σε δυο απ’ ευθείας αναθέσεις; Την προσβολή της νοημοσύνης των δημοτών, των δημοτικών συμβούλων και της δημοτικής υπηρεσίας;
«4» Και κλείνουμε την ενδεικτική παράθεση στιγμιοτύπων, από την ατέλειωτη παρέλαση της «όμορφης και περήφανης» αδιαφάνειας, με την προμήθεια παιχνιδιών για τον Βρεφονηπιακό Σταθμό Ασωμάτων. Αρμόδιο είναι το αυτοτελές δημοτικό νομικό πρόσωπο των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών. Όμως, για κάποιους μυστηριώδεις λόγους, η προμήθεια έγινε από το Δήμο. Με απ’ ευθείας ανάθεση στην εταιρία «Γαβριήλ Β. Τεκτερίδης ΑΒΕΕ», στα Γιαννιτσά, έναντι 14.184 €!
Για να φανεί το μέγεθος της υποκρισίας, αλλά και της κοροϊδίας, σε βάρος των εκλογέων, υπενθυμίζουμε τα δήθεν αγωνιώδη ερωτήματα των προεκλογικών λασποφυλλαδίων της κυρίας Ουσουλτζόγλου του 2006, που ζητούσε να μάθει αν θα μπει «ζεστό δημοτικό χρήμα στην αγορά». Τώρα το «ζεστό δημοτικό χρήμα» φεύγει, με τις απ’ ευθείας αναθέσεις της κυρίας Ουσουλτζόγλου, σε άλλες πόλεις, ενώ η τοπική αγορά της Βέροιας μαστίζεται από την κρίση και αγωνιά. Τους συνειρμούς, τα σχόλια και τα συμπεράσματα τα αφήνουμε για τους αναγνώστες και τους ακροατές σας. Τα αφήνουμε για τους δημότες μας που υποφέρουν, για τους συμπολίτες μας που δεινοπαθούν, για την αγορά μας που έχει περιέλθει σε κατάσταση απορίας, τόσο υπό την έννοια της έλλειψης πόρων, όσο και υπό την έννοια της απορίας για τις αλλοπρόσαλλες πράξεις και παραλείψεις αυτής της ανεκδιήγητης Δημοτικής Αρχής.
Και μια πρόσφατη παράλειψη, που φανερώνει την «πληρότητα» των «όμορφων και περήφανων» σχεδιασμών, είναι η αποκριάτικη αφωνία και απραξία της Βέροιας. Με πρόσχημα την «έλλειψη παράδοσης» η κυρία Ουσουλτζόγλου καταδικάζει την αγορά, το κέντρο και τις συνοικίες της Βέροιας σε μια πρωτοφανή αποκριάτικη ερημιά. Πιστεύει πως όλοι οι συμπολίτες μας έχουν την άνεση τη δική της και των συνεργατών της, ώστε να επισκεφθούν άλλες περιοχές, που φημίζονται για τα αποκριάτικα δρώμενα που διοργανώνουν; Πιστεύει πως όσοι μένουν, αυτές τις γιορτινές μέρες, στο σπίτι τους, δεν αξίζουν τη δημοτική προσοχή, δεν αξίζουν να χαρούν μια αποκριάτικη ατμόσφαιρα, δεν αξίζουν κάποιες απλές, αλλά μεστές, δημοτικές γιορταστικές εκδηλώσεις; Πιστεύει, για να το πούμε με τη γλώσσα που καταλαβαίνει, πως η «έλλειψη παράδοσης» δεν καλύπτεται από τις μάσκες που κατακλύζουν τα δημοτικά μας πράγματα εδώ και τρία χρόνια; Όμως οι μάσκες πέφτουν! Και αποκαλύπτεται η αλήθεια γυμνή και η ανικανότητα σε όλη της, όχι τη μεγαλοπρέπεια αλλά τη μικροπρέπεια.
Μικροπρεπείς και μικρόψυχες επιθέσεις αντιμετωπίσαμε, όταν είχαμε αναλάβει την ευθύνη της δημοτικής διαχείρισης, ανάμεσα στα άλλα και για το ζήτημα του Πανεπιστημιακού Τμήματος. Στη λήξη της θητείας μας, και σε πείσμα των τότε πολλών υπόγειων επιθυμιών της κυρίας Ουσουλτζόγλου, καταφέραμε να παραδώσουμε το πρώην Στρατόπεδο της Αγίας Βαρβάρας μεταμορφωμένο σε μια ζηλευτή Πανεπιστημιούπολη. Με ένα Τμήμα, το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας & Ανάπτυξης, σε πλήρη λειτουργία. Με ένα δεύτερο Τμήμα σχεδόν έτοιμο, καθώς ήδη είχε ληφθεί θετική απόφαση της Συγκλήτου, και τελούσαμε σε αναμονή της εισήγησης της Επιτροπής των Κοσμητόρων – η οποία εισήγηση κατέληγε στην ίδρυση Τμήματος Βιομηχανικού Σχεδιασμού. Σ’ αυτό το σημείο ωριμότητας και ετοιμότητας παρέλαβε την υπόθεση η σημερινή Δημοτική Αρχή και την οδήγησε σε πλήρη αποτελμάτωση, αδυνατώντας να αξιοποιήσει ακόμα και τις ευνοϊκές συγκυρίες, που πριν ένα χρόνο είχαν δημιουργηθεί, όταν, με πρωτοβουλία του βουλευτή Μιχάλη Χαλκίδη, επισκεφθήκαμε τον τότε Υπουργό Εθνικής Παιδείας κύριο Άρη Σπηλιωτόπουλο, που υποσχέθηκε σύντομη λύση. Με αποκλειστική ευθύνη της «όμορφης και περήφανης» Δημοτικής Αρχής δεν προέκυψε ούτε σύντομη ούτε λύση.
Το δεύτερο Πανεπιστημιακό Τμήμα, που θα ενισχύσει και το πρώτο, αλλά και θα τονώσει και θα αναβαθμίσει την πόλη και την περιοχή μας, πελαγοδρομεί, εδώ και τρία χρόνια, μεταξύ του αντικειμένου των Ελληνικών Σπουδών, που εξ αρχής ήταν γνωστό ότι δεν μπορούσε να γίνει, και των Μαθηματικών. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλώς μηδενικό. Είναι αρνητικό, και η ευθύνη βαρύνει την κυρία Ουσουλτζόγλου και τους συνεργάτες της. Και μην επικαλεστεί η, πάντα εύκολη σε δικαιολογίες, κυρία Ουσουλτζόγλου τη γενικότερη οικονομική κρίση ή τη διοικητική δυσπραγία, για να καλύψει την ανεπάρκεια τη δική της και την αδιαφορία των σημερινών ιθυνόντων, που δεν ικανοποιούν ένα ώριμο αίτημα και της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και της Τοπικής μας Κοινωνίας. Γιατί την ώρα που το δεύτερο Τμήμα της Βέροιας, το Τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού, έχει μπει στο ψυγείο (για να μην πούμε πως έχει διαγραφεί από τα κατάστιχα των σημερινών αρμοδίων), την ίδια ώρα, η κυρία Διαμαντοπούλου, ως αρμόδια Υπουργός Παιδείας, με το Προεδρικό Διάταγμα 8/2010, ιδρύει νέο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα την Καστοριά, και εξασφαλίζει, για τον εξοπλισμό και τη λειτουργία του περίπου 2 εκατ. ευρώ ετησίως. Άρα και η βούληση και η οικονομική δυνατότητα, για ίδρυση νέων Τμημάτων, υπάρχουν στο Υπουργείο Παιδείας.
Εκείνο που λείπει από τη Βέροια είναι η κατάλληλη Δημοτική Αρχή, που θα προβάλλει το αίτημα, θα τεκμηριώσει τη διεκδίκηση και θα επιτύχει την ίδρυση και λειτουργία του νέου Τμήματος. Αλλά, η σημερινή παντελώς ακατάλληλη και ολικώς ανίκανη Δημοτική Αρχή και τις ώριμες προϋποθέσεις αδυνατεί να αξιοποιήσει, και σωρεία προβλημάτων, αναστατώσεων και ανωμαλιών προκαλεί σε ό,τι και με ό,τι καταπιάνεται.
Αφήνουμε τους άλλους τομείς της δημοτικής δραστηριότητας, που βρίθουν παρατυπιών και παρενεργειών. Αφήνουμε, κυρίως για λόγους οικονομίας χρόνου, την ανοιχτή πληγή της διαχείρισης των απορριμμάτων. Αφήνουμε την καταφανή περιφρόνηση της υπογραφής δεκάδων συμπολιτών μας που ζητούν την συζήτηση ενός θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο και η Δημοτική Αρχή σφυρίζει αδιάφορα. Αφήνουμε την συστηματική απαξίωση των θεσμικών οργάνων του Δήμου, τη διάλυση των δημοτικών υπηρεσιών, τον δήθεν «αναπτυξιακό» σχεδιασμό, τις σοβαρές καταγγελίες που βαρύνουν συγκεκριμένα στελέχη της δημοτικής πλειοψηφίας, τη γελοιοποίηση που υφίσταται ο Δήμος με τον επικείμενο πλειστηριασμό δημοτικών μηχανημάτων, την ασύλληπτη προχειρότητα στη λήψη αποφάσεων, τη μεθοδευμένη υποβάθμιση των πολιτιστικών λειτουργιών. Αφήνουμε αυτά και πολλά άλλα παρόμοια, που αποτελούν την καθημερινότητα της «όμορφης και περήφανης» Δημοτικής Αρχής.
Και ολοκληρώνουμε τη σημερινή ενδεικτική αναφορά μας στα «κατορθώματα» της κυρίας Ουσουλτζόγλου με την πολύπαθη ΔΕΥΑΒ. Η πρόσφατη παραίτηση του επί τριετία Προέδρου της κυρίου Τσιάρα αποκάλυψε πως η κυρία Ουσουλτζόγλου και οι συνεργάτες της τα κάνανε μούσκεμα και στη ΔΕΥΑΒ. Ενδεικτικά και πάλι, θα παραθέσουμε κάποια αδιαμφισβήτητα στοιχεία. Η ΔΕΥΑΒ είναι η μεγαλύτερη Δημοτική Επιχείρηση, όχι απλώς της Βέροιας, αλλά ολόκληρου του Νομού Ημαθίας, και μια από τις μεγαλύτερες της Κεντρικής Μακεδονίας. Από την ημέρα που πέρασε στον έλεγχο των «όμορφων και περήφανων» στελεχών υφίσταται διαρκή φθορά και υποβάθμιση. Υπηρεσιακά απαξιώνεται, επιχειρησιακά αποσαθρώνεται, αναπτυξιακά μαραζώνει, οικονομικά βουλιάζει. Η πρώτη παρανομία, που διάρκεσε δυο χρόνια, και υπό διαφορετικούς όρους συνεχίζεται ακόμα, αναφέρεται στην αδικαιολόγητη χορήγηση πλήρους άδειας με πλήρεις αποδοχές στον υπάλληλό της κύριο Δάσκαλο, προκειμένου αυτός να ασκεί καθήκοντα Αντιδημάρχου Τεχνικών στο Δήμο Βέροιας.
Για την παράνομη χορήγηση της άδειας έχει αποφανθεί, ήδη από τις αρχές του 2007, η αρμόδια Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά τα παλαιότερα των υποδημάτων της κυρίας Ουσουλτζόγλου έχουν χωρητικότητα μεγαλύτερη από 40τομη εγκυκλοπαίδεια, καθώς εκεί γράφει ό,τι δεν της αρέσει και ό,τι δεν εξυπηρετεί τα σχέδιά της. Στα παλαιότερα των υποδημάτων τους έγραψαν η κυρία Ουσουλτζόγλου και οι κύριοι Δάσκαλος και Τσιάρας τους ορισμούς του νόμου και τις έγκαιρες επισημάνσεις και υποδείξεις της αρμόδιας εποπτεύουσας αρχής. Επί δυο χρόνια, 2007 και 2008, η ΔΕΥΑΒ πλήρωνε ένα παχυλό μισθό σε ένα υπάλληλό της, που αδικαιολόγητα και παράνομα απουσίαζε. Ο κύριος Αντιδήμαρχος Τεχνικών θα πρέπει, επιτέλους, να καταλάβει τι έχει διαπράξει. Να καταλάβει πως οφείλει να επιστρέψει τους μισθούς και τα δώρα που παράνομα εισέπραξε, ζημιώνοντας την ΔΕΥΑΒ, και να τακτοποιήσει, όπως και όσο μπορεί, το αναπόφευκτο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει με τα δυο χρόνια απουσίας του, τα οποία κάποια στιγμή ψευδώς θα παρουσιάσει ως συντάξιμη υπηρεσία.
Εκτός κι αν δεν έχει πια καμία τέτοια ανάγκη, μια που, σε απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής, εμφανίζεται, το καλοκαίρι του 2009, να χαρίζει στο Δήμο δυο αυτοκίνητα! Μια δεύτερη, αλλά όχι λιγότερο σοβαρή, παρανομία αναφέρεται στη σύνθεση της Επιτροπής Παραλαβής Προμηθειών της ΔΕΥΑΒ. Τα συμφέροντα και οι ιδιότητες ελέγχοντος και ελεγχομένου συμπίπτουν σε συζυγικό ζεύγος, του οποίου το ένα σκέλος είναι προμηθευτής της ΔΕΥΑΒ, και το άλλο σκέλος είναι μέλος της παραπάνω Επιτροπής, και Εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης! Αν μη τι άλλο, σαν να φαίνεται λίγο θολό το νερό που σερβίρει η ΔΕΥΑΒ, τη στιγμή μάλιστα που όλοι μιλούν για διαφάνεια. Μια τρίτη, εξίσου σοβαρή, παράλειψη, που προκαλεί αλυσιδωτές αρνητικές συνέπειες στη λειτουργία και την απόδοση της Επιχείρησης, είναι το ακέφαλο του Τεχνικού Τμήματος της ΔΕΥΑΒ. Το πιο ευαίσθητο και το πιο κρίσιμο Τμήμα της μεγαλύτερης Επιχείρησης δεν έχει Προϊστάμενο, γιατί κάποιοι δεν τολμούν να συγκρουστούν με τους «φεουδάρχες του γλυκού νερού», που νομίζουν πως μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν όποτε θέλουν και όπως θέλουν.
Η υπηρεσία της ΔΕΥΑΒ έχει διαλυθεί, γιατί οι «όμορφοι και περήφανοι» τιτλούχοι χώρισαν το προσωπικό σε «κολλητούς», με τους οποίους προωθούν όσα και όποια θέματα τους ενδιαφέρουν, και στους οποίους χορηγούν ηγεμονικές αμοιβές, και σε υπαλλήλους β΄ κατηγορίας, στους οποίους επιβάλλουν υπηρεσιακούς και μισθολογικούς περιορισμούς. Παράνομα μετέφεραν υπάλληλο της ΔΕΥΑΒ στο Δήμο, και υπάλληλο του Δήμου στη ΔΕΥΑΒ. Παράτυπα εξορίζουν έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη σε δευτερεύοντα ή και άσχετα με την ειδίκευσή τους αντικείμενα. Η καταβαράθρωση της υπηρεσίας της ΔΕΥΑΒ έχει τον αντίκτυπό της στην όλη λειτουργία, την απόδοση και την ετοιμότητα της Επιχείρησης. Λίγα παραδείγματα αρκούν, για να φανούν οι προτεραιότητες των «αρμοδίων» πολιτικών διοικούντων της ΔΕΥΑΒ και οι «ευαισθησίες» τους για την προάσπιση των συμφερόντων των δημοτών.
«1» Ο Βιολογικός Καθαρισμός του Σελίου ήταν μια επιτυχία της δικής μας Δημοτικής Αρχής, που ενέταξε το έργο αυτό στο διαδημοτικό «ΘΗΣΕΑ», με 900.000 €. Το έργο έγινε, αλλά η, τόσο ψυχοπονιάρα απέναντι στα προβλήματα των ορεινών οικισμών, κυρία Ουσουλτζόγλου ακόμα να το θέσει σε λειτουργία. Και αν δεν λειτουργήσει θα χαλάσει. Αλλά τι την ενδιαφέρει την κυρία Ουσουλτζόγλου; Τι είναι άλλωστε 900.000 €; Μόλις 60 απ’ ευθείας αναθέσεις!
«2» Το δίκτυο ύδρευσης στη Σάντα είναι έτοιμο από το 2007. Από το 2007 κύλησε πολύ νερό στ’ αυλάκι, αλλά δεν κύλησε σταγόνα νερού στο έτοιμο δίκτυο της Σάντας. Οι Σανταίοι διψούν και η Δημοτική Αρχή πίνει στην υγεία των κορόιδων.
«3» Ανέθεσαν μελέτη στο Γραφείο Μαλλιώκας & Συνεργάτες έναντι 291.000 € στις 11-8- 2008 για τη μελέτη εξωτερικού αγωγού αποχέτευσης Δήμου Βέροιας και μελέτη αντικατάστασης τμήματος εξωτερικού δικτύου ύδρευσης Κάτω Βερμίου, Ασωμάτων και Αγίας Βαρβάρας. Ο χρόνος εκπόνησης της μελέτης ήταν για 4 μήνες και ο μελετητής ακόμη δεν έχει πληρωθεί.
«4» Ζήτησα εγγράφως, και επανειλημμένως, το πόρισμα του έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου, που διενεργήθηκε στη ΔΕΥΑΒ. Σαν να πρόκειται για το πιο κρίσιμο κρατικό μυστικό, το κρατούν εφτασφράγιστο και με διάφορες προφάσεις αρνούνται να το χορηγήσουν. Τελευταία πρόφαση ότι δεν το «πέρασαν» ακόμα από το Διοικητικό Συμβούλιο. Αλλά το πόρισμα βρίσκεται στα χέρια τους από το Δεκέμβριο και ήδη τελειώνει ο Φεβρουάριος. Πότε θα εισαχθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο; Αλλά κι αν «περάσει» από το Διοικητικό Συμβούλιο, τίποτα δεν αποκλείει να επαναφέρουν τη μόνιμη δικαιολογία τους για δήθεν προστασία των προσωπικών δεδομένων. Τα οποία βεβαίως καθόλου δεν θα λογαριάζουν όταν πρόκειται να εγκαταστήσουν κάμερες παρακολούθησης στις εισόδους του δημαρχείου. Και τα οποία επίσης καθόλου δεν τα λογάριαζαν όταν κατοικοέδρευαν στα έδρανα της αντιπολίτευσης – όπου άλλωστε σε λίγους μήνες ολοταχώς επιστρέφουν.
«5» Ηλεκτροδότησαν, με δαπάνες της ΔΕΥΑΒ, μια μικρή αποθήκη, χωρίς να χρησιμοποιείται, στο οικόπεδο ιδιοκτησίας της στο «Τριφυλλοπάζαρο», για να παίρνουν ρεύμα οι Τσιγγάνοι που έχουν εγκατασταθεί εκεί επί Δημαρχίας Χασιώτη. Δηλαδή, η ΔΕΥΑΒ ενώ έχει οικόπεδο για να χτίσει αποθήκη, όπως ταιριάζει σε μια τέτοια Επιχείρηση, νοικιάζει άλλη αποθήκη. Με τα τερτίπια της κυρίας Ουσουλτζόγλου καιρός είναι να αναλάβει η ΔΕΗ την ύδρευση και την αποχέτευση του καταυλισμού.
«6» Ακολουθώντας, κατά γράμμα, τις πρακτικές, που με τόση επιτυχία εφαρμόζει στο Δήμο η κυρία Ουσουλτζόγλου, η ΔΕΥΑΒ αξιοποιεί και αυτή τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι αγορές άλλων πόλεων (Γιαννιτσά, Θεσσαλονίκη, κ.α.), ποτίζοντας άλλες περιοχές, κι αφήνοντας την τοπική αγορά της Βέροιας να αναρωτιέται για τα αίτια της δημοτικής ξηρασίας.
«7» Και βεβαίως εισέπραξε και ο πρόεδρος κύριος Τσιάρας τα έξοδα παράστασης που δικαιούνταν για το 2009 (1750ευρώ μηνιαίως) πιστός κι αυτός στις εξαγγελίες της κυρίας Ουσουλτζόγλου.
Έτσι διοικούν την ΔΕΥΑΒ, με τέτοιες πρακτικές, με μονομερείς και αναιτιολόγητες αποφάσεις, με κρυφές ενέργειες, και με απόκρυφα έγγραφα. Κι έτσι η κυρία Ουσουλτζόγλου και η παρέα της κατάφεραν, μέσα σε τρία χρόνια, να υπερδιπλασιάσουν τα τέλη ύδρευσης. Η κυρία Ουσουλτζόγλου, με τις υπέρογκες αυξήσεις που επιβάλλει η ΔΕΥΑΒ, ξεζουμίζει τους δημότες και, κατά τη γνώριμη τακτική της, χωρίς η ίδια να φαίνεται, οδηγεί την Επιχείρηση στο γκρεμό.
Κάτι ήξερε και κάτι τόλμησε να ψελλίσει ο κύριος Τσιάρας πριν το βάλει στα πόδια. Κάτι ήξερε και κάτι έγραψε, στη γνωστή δήλωσή του, ο -και υπάλληλος της ΔΕΥΑΒ- Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κύριος Ταχματζίδης (για επιλεκτική αντιμετώπιση εργαζομένων, για μαύρη εργασία χωρίς πρόσληψη δηλαδή εργαζομένων που πληρώνονται αργότερα ή με επιταγές). Στον οποίο βεβαίως κανείς από τους θιγέντες ή δήθεν θιγέντες δεν θέλησε ή δεν μπόρεσε ή δεν τον άφησαν να απαντήσει.
Όμως εμείς εδώ στις δικές τους κραυγές οφείλουμε να απαντήσουμε, και μάλιστα με τα δικά τους στοιχεία. Όταν ανέλαβαν τη διοίκηση της ΔΕΥΑΒ έλεγαν πως τους αφήσαμε χρέη, και τώρα, με αφορμή τις αποχωρήσεις και τις αλλαξοπροεδρείες περηφανεύονται πως τάχα νοικοκύρεψαν τη ΔΕΥΑΒ. Οι Πίνακες που παραθέτουμε, με αδιάσειστα στοιχεία, από τους εγκεκριμένους Ισολογισμούς της Επιχείρησης, παρουσιάζουν ανάγλυφα την αλήθεια και μόνο την αλήθεια:
ΟΦΕΙΛΕΣ – ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ:
31-12-2002 1.778.629 €
Παραλάβαμε από την Δημοτική Αρχή Χασιώτη
31-12-2003
419.474 €
31-12-2004
468.758 €
31-12-2005
815.076 €
31-12-2006
1.458.336 €
Παραδώσαμε χωρίς καμία αναπροσαρμογή τελών επί 4 χρόνια!
31-12-2007
1.629.445 €
31-12-2008
1.520.657 €
31-12-2009
1.268.776 €
Γιατί κύριε Τσιάρα μας είπατε ότι δεν οφείλει τίποτε η ΔΕΥΑΒ σήμερα; Είναι μικρό το ποσό των 1.268.776 €;
ΕΣΟΔΑ
Ύδρευση
Αποχέτευση
ΣΥΝΟΛΟ
31-12-2002
1.377.000
1.175.000
2.552.000
31-12-2003
1.492.000
1.301.000
2.793.000
31-12-2004
1.396.000
1.226.000
2.622.000
31-12-2005
1.374.000
1.213.000
2.587.000
31-12-2006
*1.425.000
1.259.000
2.704.000
31-12-2007
1.850.000
1.287.000
3.137.000
31-12-2008
2.002.000
1.296.000
3.298.000
31-12-2009
*2.973.000
642.000
3.615.000
* αύξηση των τελών ύδρευσης κατά 100% την τριετία 2007-2009. Αυτό είναι το νοικοκύρεμα κύριε Τσιάρα; Διπλασιάζοντας σε τρία χρόνια τα τέλη ύδρευσης και να έχεις οφειλές με την αποχώρησή σου 1.268.000Ευρώ;;
Ανείσπρακτα Έσοδα
31-12-2006
926.000
31-12-2009
1.266.000
Παρέλαβαν ανείσπρακτα από τη δική μας θητεία 926.000Ευρώ και σήμερα έχουν ανείσπρακτα 1.266.000Ευρώ. Αύξησαν δηλαδή κατά 300.000Ευρώ τα ανείσπρακτα έσοδα μέσα στα πλαίσια του νοικοκυρέματος που έκαναν.
Επενδύσεις - Έργα
31-12-2002
179.100
31-12-2003
341.000
31-12-2004
1.103.000
31-12-2005
533.000
31-12-2006
482.000
31-12-2007
984.000
31-12-2008
551.000
Πέρα από αυτά τα εύγλωττα και μη επιδεχόμενα καμία αμφισβήτηση στοιχεία, είναι ανάγκη, πριν κλείσουμε, να σχολιάσουμε μερικές ακόμα πτυχές της αμφιλεγόμενης, για να μην πούμε αμαρτωλής, λειτουργίας της ΔΕΥΑΒ. Είχαμε δεχτεί «όμορφες και περήφανες» κατηγορίες για μελέτες της ΔΕΥΑΒ, που δεν κάναμε. Ιδού όμως τι κάναμε και πώς η εξέλιξη των πραγμάτων πανηγυρικά μας δικαιώνει, όπως άλλωστε δικαιωνόμαστε και σε άλλες κυρίαρχες επιλογές μας. Η δική μας Δημοτική Αρχή επικαιροποίησε την αρχική μελέτη Χασιώτη, την οποία και υποβάλαμε στην Περιφέρεια, για ένταξη των έργων ύδρευσης – αποχέτευσης κλπ των Τοπικών Διαμερισμάτων. Αλλά η Περιφέρεια δεν ενέταξε έργα Δήμων που είχαν εκτελέσει τα δίκτυα σε ποσοστό 70%, και η Βέροια είχε εκτελέσει παραπάνω έργο. Αναγκαστήκαμε και εντάξαμε έργα ύψους 2,5 εκατ. € στο Πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ», για δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης στα δημοτικά διαμερίσματα. Τότε μας κατηγορούσαν, που δεσμεύαμε τέτοια ποσά για τα Τοπικά διαμερίσματα. Τώρα φωτογραφίζονται με τους εργολάβους. Ευτυχώς, που τους αφήσαμε αυτά, για τα οποία κάποτε μας κατηγορούσαν, και τώρα τα καρπώνονται, παριστάνοντας πως παράγουν έργο, ενώ στην πραγματικότητα είναι μια πλήρως αποτυχημένη Δημοτική Αρχή. Σε προηγούμενη συνέντευξή μας, το Μάρτιο του 2009, είχαμε αποκαλύψει την παράνομη, την αδιαφανή και την επικίνδυνη λειτουργία της Δημοτικής Αρχής της κυρίας Ουσουλτζόγλου, και είχαμε καταγγείλει τα «μαγαζάκια» που έστηναν μέσα στο Δήμο οι κάθε είδους συνεργάτες και παρατρεχάμενοί της. Στη συνέντευξή μας το Νοέμβριο του 2009 αναδείξαμε την ανευθυνότητα, το χαμαιλεοντισμό, τις αυθαιρεσίες, τον αυταρχισμό και τις παρανομίες αυτής της Δημοτικής Αρχής.
Στη σημερινή μας συνέντευξη επικεντρωθήκαμε σε ελάχιστα ζητήματα, που, δυστυχώς, αποδεικνύουν και επιβεβαιώνουν όλες τις παραπάνω επισημάνσεις και τους χαρακτηρισμούς. Όλα αυτά, και πολλά άλλα, αποδεικνύουν περίτρανα, φωνάζουν, βοούν πως αυτή η Δημοτική Αρχή δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχίσει να βρίσκεται στο τιμόνι του Δήμου της Βέροιας, όποια κι αν είναι η μορφή, η έκταση και το μέγεθος του Δήμου μας, είτε εφαρμοστεί το Πρόγραμμα «Καλλικράτης», όπως αναμένεται, είτε όχι. Αυτή η Δημοτική Αρχή της υπόδικης για παράβαση καθήκοντος κυρίας Ουσουλτζόγλου είναι επικίνδυνη για τη Βέροια και την ευρύτερη περιοχή,
είναι επιβλαβής για το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, είναι επιζήμια για τον τόπο, για την αγορά μας, για τους συμπολίτες μας, για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες τους. Γι’ αυτό και η φθοροποιός δράση της πρέπει να λήξει. Και θα λήξει οπωσδήποτε. Σ’ αυτό, καθοριστική θα είναι η συμβολή του συνδυασμού μας, που δηλώνει και είναι και παραμένει σταθερά και ανυποχώρητα και δυναμικά «παρών» για την ΑΝΑΝΕΩΣΗ – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ της Βέροιας”.
ΑΝΤΑΜΑ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφή