-Γιατί δεν επιτρέπουν στους επιβάτες να παρκάρουν;
Παρατηρώ εσχάτως ένα περίεργο εκ πρώτης όψεως φαινόμενο. Στον σιδηροδρομικό Σταθμό Αλεξάνδρειας, από όπου μεταφέρονται αρκετές εκατοντάδες επιβάτες κάθε ημέρα δεν διατίθεται στους επιβάτες ο αναγκαίος χώρος για να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους, με τα οποία φτάνουν από το σπίτι τους. Αντιθέτως, στον αντίστοιχο σταθμό του Πλατέος υπάρχει μεγάλος χώρος πέριξ αυτού όπου οι επιβάτες μπορούν και αφήνουν τα ΙΧ τους και όταν επιστρέφουν από τις δουλειές τους εξυπηρετούνται.
Θα μπορούσε κανείς να μην ασχοληθεί με το θέμα αυτό αν ο ΣΣ Αλεξάνδρειας δεν είχε χώρο για παρκάρισμα. Ωστόσο, όχι μόνο έχει αλλά αυτός κρατείται πεισματικά κλειστά και παρκάρουν μόνο τα αυτοκίνητα των υπαλλήλων του ΟΣΕ που δουλεύουν εκεί.
Η τακτική αυτή είναι φανερό πως επιβαρύνει τους γύρω δρόμους με συνέπεια να αφαιρεί θέσεις πάρκιγκ από την περιοχή όπου βρίσκονται δυο τράπεζες και ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς.
Και προκύπτει το ερώτημα αβίαστα: γιατί αυτή διαφορετική συμπεριφορά απέναντι στους επιβάτες από τον ίδιο φορέα σε απόσταση μόλις πέντε χιλιομέτρων. Γιατί, ένας σταθμός όπως του Πλατέος που είναι από τους πιο κεντρικούς δίνει την δυνατότητα αυτή στους επιβάτες του τρένου να παρκάρουν τα ΙΧ τους και ο σταθμός της Αλεξάνδρειας που έχει σαφώς μικρότερη κίνηση τους το στερεί;
Δεν μπορώ να γνωρίζω την σκοπιμότητα αυτή αλλά πιθανολογώ πως η απάντηση θα κινείται σε δήθεν λειτουργικές ανάγκες. Ότι δηλαδή θα πρέπει να υπάρχει εύκολη διάβαση και διακίνηση των υπαλλήλων προς τις παρακείμενες διαβάσεις κλπ. Και ποιος λέει το αντίθετο; Να πηγαίνουν οι υπάλληλοι στη δουλειά τους, αυτό πρέπει να κάνουν. Το παρκάρισμα των πελατών του ΟΣΕ γιατί τους προβληματίζει;
Θα μπορούσε κανείς να μην ασχοληθεί με το θέμα αυτό αν ο ΣΣ Αλεξάνδρειας δεν είχε χώρο για παρκάρισμα. Ωστόσο, όχι μόνο έχει αλλά αυτός κρατείται πεισματικά κλειστά και παρκάρουν μόνο τα αυτοκίνητα των υπαλλήλων του ΟΣΕ που δουλεύουν εκεί.
Η τακτική αυτή είναι φανερό πως επιβαρύνει τους γύρω δρόμους με συνέπεια να αφαιρεί θέσεις πάρκιγκ από την περιοχή όπου βρίσκονται δυο τράπεζες και ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς.
Και προκύπτει το ερώτημα αβίαστα: γιατί αυτή διαφορετική συμπεριφορά απέναντι στους επιβάτες από τον ίδιο φορέα σε απόσταση μόλις πέντε χιλιομέτρων. Γιατί, ένας σταθμός όπως του Πλατέος που είναι από τους πιο κεντρικούς δίνει την δυνατότητα αυτή στους επιβάτες του τρένου να παρκάρουν τα ΙΧ τους και ο σταθμός της Αλεξάνδρειας που έχει σαφώς μικρότερη κίνηση τους το στερεί;
Δεν μπορώ να γνωρίζω την σκοπιμότητα αυτή αλλά πιθανολογώ πως η απάντηση θα κινείται σε δήθεν λειτουργικές ανάγκες. Ότι δηλαδή θα πρέπει να υπάρχει εύκολη διάβαση και διακίνηση των υπαλλήλων προς τις παρακείμενες διαβάσεις κλπ. Και ποιος λέει το αντίθετο; Να πηγαίνουν οι υπάλληλοι στη δουλειά τους, αυτό πρέπει να κάνουν. Το παρκάρισμα των πελατών του ΟΣΕ γιατί τους προβληματίζει;
Σε χρειάζεται πάργκιγκ Μόχλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήTora pou ekane o filos sou magazi ekei tora xafnika phres eidisi oti xreiazetai parking ekei? Oraios eisai re moxla.
ΑπάντησηΔιαγραφή